Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2009 15:14 - Няколко реплики, които не бива да използвате в чата, или бисери от личната ми кореспонденция в сайтовете за запознанства!
Автор: nialazarova81 Категория: Други   
Прочетен: 1137 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.03.2015 18:44



“tursia ili po-skoro bih se radval da popadna na istinska dama,   s koiato moje da ima niakakuv realen i eventualno intimen kontakt i suotvetno diskretno, imaiki predvid, che sum semeino obvurzan … Obicham da si igraia…obicham da peia, da tancuvam, da shofiram, da streliam, da flirtuvam i da experimentiram, da izuchavam… i oshte mnogo momentni neshta ”


“Bih iskam da te vurja za legloto s belioto ti da vzema studeno mlqko i goresht shokolad,da otpia ot shokolada i da te celuna strastno,sled koeto da opsipq tqloto ti s nejni i topli celuvki ot prusttite na krakata do vrata ,sled tova s studemi celuvki ot ledenoto mlqko ot vrata do prustchetata na krakata ti,nakraq s kubche led mujdu ustnite si ste te nakaram da se prenesesh kum7-dmoto nebe..kak ti zvuchi?”


"Predlagam ti da fliaza v teb i da ne izliaza ottam 1 sedmiza"

„az tarsia jena za maja si,  ne za mene, za6toto az si imam edin dug maj, toest lubovnik taka da se kaje,  i da ne mi e tolkova guzno, sigurno razbira6 krizata mi i situaciqta”  (изпратено от жена)


„Az sam na 23, oba4e onaia mi rabota e kato na 33 godi6en, toest ralizkata e 10 sm.”

“Здравей,ще ти хареса ли да бъдеш моя господарка ?”

“ЕЕЕеи браво бе , ти си Пич с оценка Ка,
такъв профил за първи път чета,
радвам се че си решила да отсяваш, а отсятите аз ще ги доотсея и когато остана сам ще ти предоставя изконното право на избор,
тогава ще се срещнеш очи в очи със ЗВЯРА ( ауууууу - става страшнооо)”


“немога да ти предложа друго освен секс без който няма да искаш да живееш.не съм свободен ,но съм уникален в секса”



“Здравей Зайче ! Защо да не се опознаем . Пише че с теб имам 100% съвпадък !!! Съдбата ни е отредила да се опознаем и да сме заедно !”


"zdrasti. iskam da se uspokoish i da zapazish samoubladanie. vish az te haresvam i zanam che i ti me haresvash e ne chak tolkos mnogo no kolkoto da stane igrata:) sega iskam da pomislish i se nadqvam che tova nqma da te zatrodni i da ti otneme mnogo vreme i da kajesh koga i kade da se sreshtnem
 na po edno malko. i sega da ne zapochnesh da se naduvash i da hvarchish v oblacite,badi si normalna i se drash eztestveno;) " ( първо писмо от този потребител)


"ha az ima 4erna kota krastil sum q banditko na ulicata si go namerih sega 4e pravi edna godinka :) "

" Sladko bebe,az 6te te shruskam,prigotvi se,kuklo prigotvi se,cqla ve4er da si igraq s tvoito pise,mai sam gotin,gotin mai sam,6te te svalq po dobre i ot Taisan. "

" ЕEEEEI TI NE6TO MNOGO KRASIVA GO RAZDAVASH, IA NE SE NADUVAI ! " ( първо писмо) , след 5 минути : " SVINIA, 6TO NE MI PI6E6? AMI  4E  AZ SE TORMOZIA OT TOZI FAKT! "

" muci iska6 li da pravim na maikati vnuci ? "

 " zdr imalo zna4i o6ti peperydki kato teb za men 6a va papkam si4kiti hybavi kateri4ki az sam nai krasivia pi4 y sofia i nai nai nai napryyy karta mozaci i v legloto gi darja y vazdyha samo nisam kat tez papyniaci tyka da djigartyasvam samy lija mnogy da znae6 i ni ma blokirai az sam showmen :) kotaranooooooo  "

"ehooo pakostnize 4oplia semki pia bira psuvam i se urigvam moga i prav hm haide pi6i i 6te te zgana kato zidarski metar"



"Привет мръснице разгледах профила ти и смятам че ще си допаднем.....
харесвам дивите и първични жени"








   
 
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nialazarova81
Категория: Изкуство
Прочетен: 21309
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 920
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930